გაკვეთილის გეგმა


მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი : უჩა ნოზაძე , 57001013661
საგანი : ისტორია
სწავლების საფეხური : საშუალო, 7-ე კლასი.
მოსწავლეთა რაოდენობა : 15 მოსწავლე
გაკვეთილი თემა : გიორგი სააკაძის როლი XVII საუკუნის საქართველოს ისტორიაში
გაკვეთილის მიზანი : ისტ. VII.1. მოსწავლეებმა დააკავშიროს ფაქტები შესაბამის ეპოქასთან, აგრეთვე  შეიძინონ დროსა და სივრცეში ორიენტაციის უნარი. შეძლონ პრობლემების გააზრება, ინფორმაციის ორგანიზება.მათ განუვითარდათ მსჯელობის და დისკუსიის უნარი, სწავლის უნარი, თანამშრომლობის უნარი.

N
აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი
კლასის ორგანიზების ფორმა
სასწავლო რესურსები
დრო (წთ)
1
საორგანიზაციო საკითხები: მისალმება, დასწრების აღრიცხვა, მოსწავლეთა გადანაწილება ჯგუფებად, საკუთარი ინტერესებისა და სურვილების გათვალისწინებით. დრო

ჯგუფური მუშაობა

3
2
ფაზა
გამოწვევა:


კითხვების საშუალებით განვლილი მასალის გამოკითხვა
რის შემდეგაც მოსწავლეებს დაევალებათ
... მეთოდით წარმოადგინონ გიორგი სააკაძის ეპოქა.
ჯგუფური მუშაობა
მასწავლებელი მოსწავლეებს პროექტორის საშუალებით აჩვენებს კასტელის ნახატს -„გიორგი სააკაძე“, აგრეთვე რუკაზე XVII საუკუნის საქართველოს.
8
3
სახელმძღვანელოს,
კომპიუტერის, ინტერნეტის და
პროექტორის საშუალებით ახალი მასალის ახსნ
მასწავლებელი ხსნის
თუ რა როლი შეასრულა გიორგი სააკაძის მოღვაწეობამ XVII საუკუნის საქართველოს ისტორიაში
ჯგუფური მუშაობა
4
4
B ფაზა - ცოდნის კონსტრუირება მოსწავლეები მიღებული ინფორმაციის საფუძველზე ადგენენ კატეგორიზაციას და მათ ეძლევათ  ახალი დავალება:
მოსამზადებლად ეძლევათ-5 წუთი.
პრეზენტაციისათვის 3-3 წთ.
საკითხების მომზადება 
პრეზენტაციისათვის

ჯგუფიირანის მიზნები 
ქართლის მიმართ.

ჯგუფიმარტყოფის ომი.

ჯგუფიმარაბდის ომი.
ჯგუფური მუშაობა
1. სახელმძღვანელო ,, ჩვენი საქართველო’’

2. რუკა, დაფა, ცარცი, ფურცელი, მარკერი.

3. კომპიუტერი ,პროექტრი, ინტერნეტი.

4. მოსწავლეთა
მიერ შექმნილი
საპრეზენტაციო 
მასალები
15
5
C ფაზა გამთლიანება (რეფლექსია)
ინი დისკუსია თემებზე :
1. ქმნის თუ არა ისტორიული პიროვნება ეპოქას.
2. რა შედეგი მოუტანა საქართველოს მარტყოფის და მარაბდის ომებმა.

მოსწავლეთა შეფასება

საშინაო დავალების
მიცემა
ჯგუფური მუშაობა

15

გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები : საზოგადოებრივი მეც.V-VII.7. მოსწავლეებს შეეძლებათ დაახასიათონ საქართველოს ისტორიის გამორჩეული პიროვნებები, რომლებიც ქვეყნის მმართველობაში მონაწილეობდნენ. საზოგადოებრივი მეც. V-VII-8. მოსწავლეებს შეეძლებათ იმსჯელონ პიროვნებებისა და სხვადასხვა სოციალური ფენის როლზე საქართველოს ისტორიაში.
დისკუსიის დროს: იმსჯელებენ პოლიტიკური მოღვაწის შესახებ, მის მიერ არჩეულ საშინაო თუ საგარეო პოლიტიკურ კურსზე.

შეფასება : გამოვიყენებ წინასწარ შექმნილ შეფასების რუბრიკას .იხ. შეფასების ცხრილი.


ხელმოწერა : უ. ნოზაძე

თარიღი : 10.04.2018

Comments

Popular posts from this blog