გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი, გვარი, პირადი ნომერი : უჩა ნოზაძე , 57001013661
საგანი : ისტორია
სწავლების საფეხური : საშუალო, 7-ე კლასი.
მოსწავლეთა რაოდენობა : 15 მოსწავლე
გაკვეთილი თემა : გიორგი სააკაძის როლი XVII საუკუნის საქართველოს ისტორიაში
გაკვეთილის მიზანი : ისტ. VII.1. მოსწავლეებმა დააკავშიროს ფაქტები შესაბამის ეპოქასთან, აგრეთვე შეიძინონ დროსა
და სივრცეში ორიენტაციის უნარი. შეძლონ პრობლემების გააზრება, ინფორმაციის ორგანიზება.მათ განუვითარდათ მსჯელობის და დისკუსიის უნარი,
სწავლის უნარი, თანამშრომლობის უნარი.
N
|
აქტივობის
აღწერა
|
გამოყენებული
მეთოდი
|
კლასის
ორგანიზების ფორმა
|
სასწავლო
რესურსები
|
დრო
(წთ)
|
1
|
საორგანიზაციო საკითხები: მისალმება, დასწრების აღრიცხვა, მოსწავლეთა გადანაწილება ჯგუფებად, საკუთარი ინტერესებისა და სურვილების გათვალისწინებით. დრო |
ჯგუფური
მუშაობა
|
3
|
||
2
|
A ფაზა გამოწვევა: |
კითხვების საშუალებით განვლილი მასალის გამოკითხვა
რის შემდეგაც მოსწავლეებს
დაევალებათ
ა.კ.რ. მეთოდით წარმოადგინონ გიორგი სააკაძის ეპოქა.
|
ჯგუფური მუშაობა
|
მასწავლებელი მოსწავლეებს პროექტორის საშუალებით აჩვენებს კასტელის ნახატს -„გიორგი სააკაძე“, აგრეთვე რუკაზე XVII საუკუნის საქართველოს.
|
8
|
3
|
სახელმძღვანელოს,
კომპიუტერის, ინტერნეტის და
პროექტორის საშუალებით ახალი მასალის ახსნა
|
მასწავლებელი ხსნის
თუ რა როლი შეასრულა გიორგი სააკაძის მოღვაწეობამ XVII საუკუნის საქართველოს ისტორიაში |
ჯგუფური
მუშაობა
|
4
|
|
4
|
B ფაზა - ცოდნის კონსტრუირება მოსწავლეები მიღებული ინფორმაციის საფუძველზე ადგენენ კატეგორიზაციას და მათ ეძლევათ ახალი დავალება: მოსამზადებლად ეძლევათ-5 წუთი.
პრეზენტაციისათვის 3-3 წთ.
|
საკითხების მომზადება
პრეზენტაციისათვის 1 ჯგუფი: ირანის მიზნები ქართლის მიმართ. 2 ჯგუფი: მარტყოფის ომი. 3 ჯგუფი: მარაბდის ომი. |
ჯგუფური
მუშაობა
|
1. სახელმძღვანელო ,, ჩვენი საქართველო’’ 2. რუკა, დაფა, ცარცი, ფურცელი, მარკერი. 3. კომპიუტერი ,პროექტრი, ინტერნეტი. 4. მოსწავლეთა მიერ შექმნილი საპრეზენტაციო მასალები |
15
|
5
|
C ფაზა გამთლიანება (რეფლექსია)
|
მინი დისკუსია თემებზე : 1. ქმნის თუ არა ისტორიული პიროვნება ეპოქას.
2. რა შედეგი მოუტანა საქართველოს მარტყოფის და მარაბდის ომებმა.
მოსწავლეთა შეფასება
საშინაო დავალების
მიცემა
|
ჯგუფური
მუშაობა
|
15
|
გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები : საზოგადოებრივი მეც.V-VII.7. მოსწავლეებს შეეძლებათ დაახასიათონ საქართველოს ისტორიის გამორჩეული პიროვნებები, რომლებიც ქვეყნის მმართველობაში მონაწილეობდნენ. საზოგადოებრივი მეც. V-VII-8. მოსწავლეებს შეეძლებათ იმსჯელონ პიროვნებებისა და სხვადასხვა სოციალური ფენის როლზე საქართველოს ისტორიაში.
დისკუსიის დროს: იმსჯელებენ პოლიტიკური მოღვაწის შესახებ, მის მიერ არჩეულ საშინაო თუ საგარეო პოლიტიკურ კურსზე.
შეფასება
: გამოვიყენებ
წინასწარ შექმნილ შეფასების რუბრიკას .იხ. შეფასების ცხრილი.
ხელმოწერა
: უ.
ნოზაძე
თარიღი : 10.04.2018
Comments
Post a Comment